Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Ιουλίου 2, 2020

3 ΤΡΙΑΔΑ ΤΟΥ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ «ΤΕΛΕΙΟ»

    3 ΤΡΙΑΔΑ ΤΟΥ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ «ΤΕΛΕΙΟ» ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ :   Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ 600 Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 600 ΕΞΑΚΟΣΙΑ, ΟΠΟΥ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ, ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΙΑ. Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ 600 ΕΞΑΚΟΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣΗ. ΑΡΑ, Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ 600 ΕΞΑΚΟΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ. Ο ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΚΑΙ ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΣΤΟ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ. ΑΡΑ ΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ, Ο ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ. 3 ΤΡΙΑΔΑ ΤΟΥ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ «ΤΕΛΕΙΟ» ΑΡΑ 3 ΤΡΙΑΔΑ ΤΟΥ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ «ΤΕΛΕΙΟ» ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΣΠΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΑΣ 600 ΕΞΑΚΟΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ, ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΤΩΝ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΜΕΓΑ. ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΑΣ 600 ΕΞΑΚΟΣΙΑ, ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΤΗΝ ΠΑΝΙΕΡΗ ΙΣΟΖΥΓΙΑ ΤΩΝ ΟΡΚΩΝ – ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ

Υπήκοος ο Παροπλισμένος Πολίτης (1)

Στη παράγραφο 3 του άρθρου 4 του Συντάγματος επιδιώκεται να δοθεί ο ορισμός του Πολίτη. Αναφέρεται κατά λέξη: « Έλληνες πολίτες είναι όσοι έχουν τα προσόντα που ορίζει ο νόμος .» Ε πικαλούμενοι το πρόγονο του Έλληνα, Αριστοτέλη,  Πολίτης . . . « Είναι ο ελεύθερος νους που δημιουργεί εν αυτονομία και ζει κατά προαίρεσιν αλλά ταυτόχρονα υπακούει εθελότρεπτα στο νόμο και παράγει ατομικά και συνολικά έργα αρετής » Πουθενά ο πρόγονος των Ελλήνων Αριστοτέλης δεν αναφέρεται σε προσόντα (αποστατικές υπεροχές), όπως υβριστικά προς τον « ελεύθερο νου » αναφέρεται ο συντάκτης του Συντάγματος Επομένως, αυτή η διάταξη του Συντάγματος, αν μη τι άλλο, αποδεικνύει εάν και πόσο Έλληνες είναι οι οι συντάκτες των διατάξεων του Συντάγματος αλλά και των Νόμων! Επί πλέον  ο Αριστοτέλης  λέει: Πολίτης είναι ο Άνθρωπος « που συμμετέχει κατά προαίρεσιν στις αποφάσεις της πόλης του ,  τόσο με την ευρύτερη έννοια του βουλεύεσθαι και κρίνειν, όσο και με τη στενότερη έννοια της άσκησης εξουσίας ,  είναι ο φρόνιμος