Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Νοεμβρίου 13, 2020

3 ΤΡΙΑΔΑ ΤΟΥ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ «ΤΕΛΕΙΟ»

    3 ΤΡΙΑΔΑ ΤΟΥ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ «ΤΕΛΕΙΟ» ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ :   Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ 600 Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 600 ΕΞΑΚΟΣΙΑ, ΟΠΟΥ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ, ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΙΑ. Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ 600 ΕΞΑΚΟΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣΗ. ΑΡΑ, Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ 600 ΕΞΑΚΟΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ. Ο ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΚΑΙ ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΣΤΟ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ. ΑΡΑ ΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ, Ο ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ. 3 ΤΡΙΑΔΑ ΤΟΥ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ «ΤΕΛΕΙΟ» ΑΡΑ 3 ΤΡΙΑΔΑ ΤΟΥ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ «ΤΕΛΕΙΟ» ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΣΠΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΑΣ 600 ΕΞΑΚΟΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ, ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΤΩΝ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΜΕΓΑ. ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΑΣ 600 ΕΞΑΚΟΣΙΑ, ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΤΗΝ ΠΑΝΙΕΡΗ ΙΣΟΖΥΓΙΑ ΤΩΝ ΟΡΚΩΝ – ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ

ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑ

                                                                             ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΠΡΑΓΜΑ; 1.   « πράγμα είναι η φυσική δύναμη ή η ενέργεια,  εφόσον  υπόκειται σε εξουσίαση ,                                           και περιορίζεται σε ορισμένο χώρο » 2.     « πράγμα, κατά την έννοια του νόμου, είναι μόνο ενσώματο αντικείμενο »   3.   « όποιος απέκτησε τη φυσική εξουσία πάνω στο πράγμα (κατοχή) είναι νομέας του,   αν ασκεί                                                  την εξουσία αυτή, με διάνοια κυρίου » 4. .  .  .  .  . « Η νομή χάνεται μόλις εκδηλωθεί αντίθετη διάνοια του νομέα » 5.  « πράγμα που βρίσκεται στη νομή άλλου,  η νομή αποκτάται με παράδοση που  γίνεται                                                                  με τη βούληση  του νομέα .                                                                                            Η συμφωνία του έως τώρα νομέα μ ’  εκείνον που αποκτά αρκεί για την κτήση της  νομής, όταν                            ο τελευταίος