3 ΤΡΙΑΔΑ ΤΟΥ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ «ΤΕΛΕΙΟ» ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ : Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ 600 Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 600 ΕΞΑΚΟΣΙΑ, ΟΠΟΥ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ, ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΙΑ. Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ 600 ΕΞΑΚΟΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣΗ. ΑΡΑ, Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ 600 ΕΞΑΚΟΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ. Ο ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΚΑΙ ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΣΤΟ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ. ΑΡΑ ΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ, Ο ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ. 3 ΤΡΙΑΔΑ ΤΟΥ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ «ΤΕΛΕΙΟ» ΑΡΑ 3 ΤΡΙΑΔΑ ΤΟΥ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ «ΤΕΛΕΙΟ» ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΣΠΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΑΣ 600 ΕΞΑΚΟΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ, ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΤΩΝ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΜΕΓΑ. ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΑΣ 600 ΕΞΑΚΟΣΙΑ, ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΤΗΝ ΠΑΝΙΕΡΗ ΙΣΟΖΥΓΙΑ ΤΩΝ...
Μόλις ένα μήνα μετά τις βουλευτικές εκλογές του 2019, οι αλλογενείς βουλευτές της Βουλής των Αντιπροσώπων, ψηφίζουν το νόμο 4622 ο οποίος και δημοσιεύεται στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβέρνησης (ΦΕΚ), υπ’ αριθ. 133Α στις 7 Αυγούστου. Το άρθρο 114 (θυμίζει κάτι ο αριθμός 114 σε όσους ήταν έφηβοι τη 10ετία του ‘60;) αυτού του νόμου, έχει τίτλο:
Σύσταση Επιτροπής «Ελλάδα 2021»!
Ετοιμάζονται λοιπόν, γιορτές και πανηγύρια (θυμίζω! από αλλογενείς) για την επέτειο 200 χρόνων από την (όπως βάπτισαν το γεγονός) “Ελληνική Επανάσταση του 1821”.
Προσπερνώ την μιαρή αυτή ονοματοδοσία του εθνοαπελευθερωτικού αγώνα των Ελλήνων επί του παρόντος, αλλά, θα επανέλθω σε επόμενή μου δημοσίευση.
Ορισμένα γεγονότα της πλανητικής Ιστορίας του Ανθρώπου, έχουν αφίσει έντονα και ακαταμάχητα αποτυπώματα, που υποχρεώνουν παγκοσμίως το καθ’ ένα που ασκεί εξουσία να τα σέβεται, για να νομιμοποιεί την ύπαρξη του ίδιου, ως τέτοιος!Παράδειγμα, αλλεπάλληλες αποφάσεις του Ο.Η.Ε. και πολλών άλλων Διεθνών Θεσμών, νομιμοποιούν τις τέσσερις ιδιότητες τις οποίες Ευσεβάστως και νομότυπα και όχι αυθαίρετα, φέρουν σήμερα ΜΟΝΟ οι Υποψήφιοι Βουλευτές του μοναδικού Πολιτικού Φορέα του Έθνους των Ελλήνων «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ»αλλά και τα μέλη των Τοπικών ΟργανισμώνΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ οι οποίες είναι
Έλλην, Κυρίαρχος, Αυτόχθων, Ιθαγενής
Αυτές τις τέσσερις ιδιότητες επανάκτησαν, μετά από 2000 περίπου χρόνια, όλοι οι αγωνιστές του 1821, αλλά και όλοι οι κάτοικοι των απελευθερωμένων εδαφών!
Εξ αυτών των ιδιοτήτων τους απέρρεε και το αναγνωρισμένο ακόμη και σε εκείνη την εποχή Δικαίωμα, να συνέλθουν σε Τρείς Εθνοσυνελεύσεις (1821, 1823, 1827)και σε κάθε μία, να αλλάζουν Σύνταγμα και Νόμους!
Η επόμενη Εθνοσυνέλευση,έρχεται μετά από περίπου 200 χρόνια από το 1927,και είναι πολύ κοντά στο σήμερα χρονικά!
Αυτή η Εθνοσυνέλευση της οποίας οι προεργασίες της
πραγματοποιούνται ήδη στις μέρες μας,
συνιστούν έγγραφη Προγραμματική δέσμευση της
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
κατατιθεμένη στον Άρειο Πάγο με αριθμό Πρωτοκόλλου 6199 / 04-09-2015 και για το λόγο αυτό συνιστά επίσης και το Μοναδικό Στόχο και Σκοπό ΜΟΝΟ των μελώντου Μοναδικού Πολιτικού Φορέα του Έθνους των Ελλήνων ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ! !
Φυσικά, όλα τα κόμματα και οι κομματικοί σχηματισμοί,
αποστρέφονται, σαν το χειρότερο εφιάλτη τους, μία τέτοια
προοπτική, δηλαδή μία ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ! !
ΕΛΛΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΑΥΤΟΧΘΩΝ ΙΘΑΓΕΝΗΣ
Μήν αναζητήσετε αυτές τις 4 ιδιότητες σε ιστορικά συγράμματα των αλλογενών, αποστατών και ντόπιων Γενήτσαρων οιασδήποτε κομματικής ιδεολογίας και δογματικής δοξασίας!
Εδώ και 2000 χρόνια, αλλογενείς φανατισμένοι από αιώνων εχθροί του Ελληνισμού και του Έλληνα, έχουν φροντίσει με Μηχανορραφίες, αποπροσανατολισμούς, απειλές κατά ζωής και Διώξεις, σε τέτοιου είδους αναφορές και γενικά σε αξίες της Ανθρώπινης ύπαρξης, να σβηστούν από τις μνήμες των Ανθρώπων και φυσικά, από κάθε είδους Ιστορικό σύγγραμμα!
Πλείστοι συγγραφείς, Πανεπιστημιακοί και μή, που τόλμησαν έστω και «λάϊτ» επανόρθωση της Ιστορικής Αλήθειας, εκδιώχθηκαν υφιστάμενοι στις χειρότερες των περιπτώσεων να περιέλθουν στη ζώνη του λυκόφωτος με διελυμένες οικογένειες, ντελιβεράδες, ρακοσυλέκτες ή και άστεγοι, ή εκ τροχαίου σε χαντάκι, ενώ, στις καλύτερες των περιπτώσεων απώλεσαν θέσεις, αξιώματα και μισθούς αλλά και τα εξτραδάκια τους, ή κατηγορήθηκαν και φυλακίστηκαν για δήθεν υπεξαιρέσεις ή διασπάθιση δημοσίου χρήματος!
Ενώ, τα όποια συγγράμματά τους, χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά καταστρέφονται! !
Γι’ αυτό και δε τολμούν, αφού τέτοιες ενέργειες, προϋποθέτουν Αρετή και Ανδρεία
Οι μηχανορραφίες της εποχής (του 1821) και οι αποπροσανατολισμοί που μελέτησαν από χρόνια (πριν το 1821) οι αλογενείς της ευρώπης με πρωτεργάτες τις μεγάλες δυνάμεις της εποχής στην Ευρώπη (Αγγλία, Γαλία, Ρωσία, Γερμανία) εμφάνησαν τους αγωνιστές του ‘21, μετά τη επί τούτου δολοφονία του Καποδίστρια, ως δήθεν έχοντες αχαλίνωτη διχόνοια μεταξύ τους, διευκολύνοντας έτσι (χάριν ευταξίας στην ευρώπη) την επιβολή της Βαυαρικής μοναρχίας (βασιλεία του Όθωνα) μαζί με τη κουστωδία του, αποτελούμενη από πάνω από 60.000 μή Έλληνες οι οποίοι και κατέλαβαν και όλες τις θέσεις εξουσίας του νεοσύστατου Ελληνικού κράτους, συμπεριλαμβανομένων και Ελλήνων που αποστάτησαν της ιδέας της Εθνοαπελευθέρωσης των Ελλήνων.
Σκοπός της παρούσης δημοσίευσης, όπως και των προηγούμενων της σειράς «Υπήκοος ο Παροπλισμένος Πολίτης», είναι, ενεργοποιώντας την ανθρώπινη αξία της Λογικής, να αναδείξω κάθε πτυχή των απόκρυφων μυστικών των μυστικών, δηλαδή του συνόλου των αξιών της Ανθρώπινης Υπάρξεως και εν προκειμένω της αξιακής αρχής της ισοπολιτείας του, στη Πολιτεία του Πολίτη !
Θα υπενθυμίσω εδώ, προηγούμενη μου δημοσίευσή μου, δύο από τις πάρα πολλές αναφορές του Αριστοτέλη για τον Πολίτη.
Πολίτης «Είναι ο ελεύθερος νους που δημιουργεί εν αυτονομία και ζει «κατά προαίρεσιν» αλλά ταυτόχρονα υπακούει εθελότρεπτα στο νόμο και παράγει ατομικά και συνολικά έργα αρετής» και, Πολίτης είναι ο Άνθρωπος
«που συμμετέχει κατά προαίρεσιν στις αποφάσεις της πόλης του, τόσο με την ευρύτερη έννοια του βουλεύεσθαι και κρίνειν, όσο και με τη στενότερη έννοια της άσκησης εξουσίας, είναι ο φρόνιμος και μετριοπαθής άνθρωπος, ο επαρκώς διαβιών, ούτε υπερπλούσιος ούτε υπέρπτωχος, ο οποίος πράττει με ευθύνη, για να διασφαλίζει στην πόλη του την ευμάρεια, την παιδεία και την ειρήνη»
Ο ίδιος ο Όθων στο παρθενικό διάγγελμά του
«που συμμετέχει κατά προαίρεσιν στις αποφάσεις της πόλης του, τόσο με την ευρύτερη έννοια του βουλεύεσθαι και κρίνειν, όσο και με τη στενότερη έννοια της άσκησης εξουσίας, είναι ο φρόνιμος και μετριοπαθής άνθρωπος, ο επαρκώς διαβιών, ούτε υπερπλούσιος ούτε υπέρπτωχος, ο οποίος πράττει με ευθύνη, για να διασφαλίζει στην πόλη του την ευμάρεια, την παιδεία και την ειρήνη»
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου